1 жовтня 2017 р.

Місто Мукачево і замок Сент-Міклош в один день

Одним із пунктів нашої подорожі до Європи було місто Мукачево. Потяг із Києва прибуває сюди рано і вже о 7 годині ми були на вокзалі. Наш хостел зі смачною назвою "Бограч" знаходився у центрі і ми впевненою ходою рушили до нього. Усю дорогу нас супроводжували дві безпритульні собаки, які не відстали від нас ні на крок. Так як поселення починалося лише після 14-00, ми залишити речі, поснідали та пішли гуляти містом.

Мукачево - маленьке містечко і майже всі визначні місця знаходяться дуже близько одне біля одного. На карті позначені основні туристичні об'єкти, які варто відвідати.

У самому центрі Мукачево на головній площі міста знаходиться пам'ятних святим Кирилу та Мефодію. Це два брати, які були слов'янськими просвітителями та проповідниками християнства на українських землях, творцями слов'янської азбуки та першими перекладачами богослужбових книг на слов'янську мову.

Неподалік, прогулюючись по площі, можна зустріти бронзовий пам’ятник сажотрусові.

Цікавий він тим, що встановлений на честь реально існуючої людини - Берталона Товта, який більше 50 років працював і продовжує працювати сажотрусом в Мукачеві. Місцеві вірять: якщо потерти сажотруса за ґудзик і загадати бажання, воно обов’язково здійсниться. Супроводжує сажотруса його вірний колега на дахах – кіт.

Тут же на площі Кирила та Мефодія височіє міська ратуша. Будівля привертає увагу своєю архітектурою та ніжним блакитним кольором.

Незважаючи на те що зараз тут знаходиться міська адміністрація, кожен може зайти всередину та оглянути інтер’єр. З вікон другого та третього поверхів відкривається вид на внутрішній двір ратуші, де поміж зелені та квітів розміщені об’єкти сучасного мистецтва. А перед входом до будівлі стоїть ось така цікава поштова скринька.

Прямо навпроти ратуші стоїть гуска-фотограф зі справжньою ретро камерою, циліндром на голові та метеликом. Трішки відійшовши від центру по вул. Достоєвського зустрічаємо аналогічну скульптуру, але вже гуски-туриста з наплічником та парасолькою. Діти просто у захваті від таких міських жителів.

Візитівкою Мукачево є одна із найдавніших українських фортець – Мукачівський замок «Паланок». Години роботи історичного комплексу: з 9 години ранку до 6 години вечора, з вівторка по суботу. Так склалося, що ми приїхали до міста у понеділок, коли у замку – вихідний. Ми знали про це завчасно, оскільки напередодні відвідали сайт музею http://palanok.org.ua/

Спочатку ми засмутилися, адже дуже хотілося побувати у справжньому замку. Але потім з’ясувалося, що у околицях міста Мукачево, у селі Чинадієво (10 км від міста) знаходиться ще один середньовічний замок - Замок Сент-Міклош. Туди і назад можна легко доїхати на автобусах, які досить часто курсують.

Але ми вирішили поєднати приємне із корисним і влаштувати велоекскурсію до замку. Взяти велосипеди напрокат із легкістю можна в салоні "Дикий Захід" по вулиці Драгоманова, які обійдуться вам у 100 грн. за день. Більш детально на сайті: http://www.karpataljaturizmus.info/product_info.php?language=ua&products_id=3532.

Півгодини на велосипеді і ми вже на місці. Замок виявився дійсно мальовничим. Сама будівля стоїть посередині великого подвір’я, де прямо перед нею пасуться коні. На задньому дворі власник замку планує відновити парк із алеями, який був тут у сереньовіччі. Вхід усередину та екскурсія по замку Сент-Міклош є безкоштовною. Місцеві волонтери з радістю проведуть вас по залах і розкажуть багато цікавого про історію будівлі, про її власників, про замкові легенди, секретні ходи, систему опалювання тощо. Зараз у замку діє картинна галерея, де місцеві художники виставляють свої картини для огляду та продажу. Сайт замку: http://www.stmiklos.com

Поряд із замком тече річка Латориця, на березі якої можна пообідати.

Поїздка до с. Чинадієво з оглядом Замку Сент-Міклош зайняла у нас близько 4-х годин. До Мукачево ми повернулися о 16-00. У нас ще був час і ми вирішили поїхати до Замку Паланок та подивитися на його вежі хоч із-зовні. Фортецю видно із далеку, так як вона розміщена на 68-метровому згаслому вулкані.

До замку веде крута дорога. Декілька хвилин і ми вже стоїмо біля фортечної брами. Яким було наше здивування, коли ми побачили, що замок відкритий для відвідування. Вартовий на вході пояснив нам, що влітку замок працює без вихідних, оскільки у цю пору до міста приїжджає багато туристів. Так як замок закривається о 18-00, у нас залишалося обмаль часу на його оглядини. Заплативши за квиток по 40 грн, ми опинилися у дворі сереньовічної фортеці. Швиденько пробіглися по всій експозиції, полюбувалися краєвидами на місто, що відкриваються із башт замку.

Ось так насичено та цікаво можна провести один день у Мукачево.

Додати коментар:

1 коментар :

1. я абрам александр бізнесмен, який зміг оживити свій вмираючий лісозаготівельний бізнес за допомогою посланого богом кредитора, відомого як Бенджамін Лі, консультант з позики. Я проживаю в Єкатеринбурзі Єкатеринбург. ну ви намагаєтеся розпочати бізнес, розрахуватися з боргом, розширити існуючий, потрібні гроші для придбання поставок. у вас були проблеми, намагаючись забезпечити хорошу кредитну установку, я хочу, щоб ви знали, що містер Бенджамін проведе вас до кінця. це правильне місце для вас, щоб вирішити всі ваші фінансові проблеми, тому що я живий свідчення, і я не можу просто тримати це в собі, коли інші шукають спосіб бути фінансово піднятим .. позикодавець, використовуючи деталі, зазначені для того, щоб бути учасником цієї чудової електронної пошти: 247officedept@gmail.com або whatsapp / text + 1-989-394-3740.