Власне приводом для написання цього посту стали аналітичні
вправи із інструментом Ngram Viewer. Цей сервіс будує графіки частоти
використання заданої фрази у книжках, оцифрованих компанією Гугл, які були
надруковані протягом кількох останніх століть.
Як на мене, то парадокс полягає ось у чому. Так звана «ера
продажів», як один із етапів розвитку маркетингу, розпочалася в США в 1920-1950-х
рр. Через постійне зростанням обсягів виготовленої продукції власники
мануфактур стали все більше приділяти уваги ефективній роботі співробітників
відділів продажів. І ті стали активніше відшукували споживачів товарів. Здається,
що саме в результаті мозкової активності творчих «прамаркетологів» було винайдено
новий піджанр нехудожньої літератури - у цей період з’являються (і це видно із
аналізу через Ngram Viewer) книжки із добре впізнаваною донині назвою «Як
правильно купити ..? (вставити потрібну назву товару)».
Коли за справу взялися
професіонали, в обивателів не залишилося часу на питання «А навіщо мені ..? (та сама назва
товару)»
How it is made
- N-грам-аналізатор - Ngram Viewer від Google
- Ілюстрація
Немає коментарів :
Дописати коментар