26 листопада 2014 р.

Чому ера продажів розпочалася з покупок?


Власне приводом для написання цього посту стали аналітичні вправи із інструментом Ngram Viewer. Цей сервіс будує графіки частоти використання заданої фрази у книжках, оцифрованих компанією Гугл, які були надруковані протягом кількох останніх століть.

То що ж відбулося у 1930-ті роки зі словами «купити» і «продати»?



Як на мене, то парадокс полягає ось у чому. Так звана «ера продажів», як один із етапів розвитку маркетингу, розпочалася в США в 1920-1950-х рр. Через постійне зростанням обсягів виготовленої продукції власники мануфактур стали все більше приділяти уваги ефективній роботі співробітників відділів продажів. І ті стали активніше відшукували споживачів товарів. Здається, що саме в результаті мозкової активності творчих «прамаркетологів» було винайдено новий піджанр нехудожньої літератури - у цей період з’являються (і це видно із аналізу через Ngram Viewer) книжки із добре впізнаваною донині назвою «Як правильно купити ..? (вставити потрібну назву товару)».

Коли за справу взялися професіонали, в обивателів не залишилося часу на питання «А навіщо мені ..? (та сама назва товару)»

How it is made

Додати коментар:

Немає коментарів :

Дописати коментар